هزینه ارسال در شهر تهران برابر با 9500 تومان

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۵:۱۸:۰۵ ب.ظ

جهت رفاه مشتریان محترم،  مطابق با هماهنگی ها به عمل آمده با شرکت حمل و نقل خصوصی، امکان ارسال سفارش های شهر تهران با هزینه 9500 تومان به صورت ثابت در محدوده نوار بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، انتهای تهرانپارس و شمال تهران، امکان پذیر می باشد. این نوع ارسال در روزهای شنبه الی چهارشنبه و توزیع آن در ساعت 14-18 صورت خواهد پذیرفت. در حال حاضر، روش های ارسال زیر برای شهر تهران وجود دارند.

 

ارسال برای تهران

 

 : پیک فوری تهران  : تحویل تا 24 ساعت، هزینه پیک با خریدار و متغییر متناسب با منطقه (ارسال رایگان ندارد)

لطفا برای تحویل سفارش در روزهای تعطیل، پیش از ثبت سفارش با پشتیبانی سایت هماهنگی صورت پذیرد. ارسال توسط الوپیک و یا اسنپ باکس صورت خواهد گرفت. در صورت پرداخت هزینه سفارش به صورت نقدی در محل، ارسال به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

هماهنگی پیش از ارسال وجود ندارد 

پرداخت نقدی در محل وجود دارد. 


 : اکپسرس تهران هزینه ارسال 9.500 تومان : در محدوده نوار بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، انتهای تهرانپارس و شمال تهران، شنبه - چهارشنبه ساعت 14-18  بالای 160.000 تومان رایگان

 

لطفا روز مورد نظر تحویل را با در نظر گرفتن 24 ساعت کاری برای پردازش سفارش در باکس توضیحات پیش از نهایی سازی سفارش یادداشت فرمایید. برای نمونه اگر سفارش را روز شنبه ثبت می کنید و تمایل به دریافت آن در روز دوشنبه دارید، در قسمت توضیحات یادداشت فرمایید " روز دوشنبه تحویل داده شود". 
 

فقط در ساعات 14 الی 18 تحویل داده خواهده شد و امکان هماهنگی پیش از ارسال وجود ندارد  

امکان پرداخت نقدی و پرداخت با کارت بانکی در محل وجود دارد. 

 

 

 

 ارسال ویژه بادکنک های  هلیومی (شهر تهران) هزینه ارسال ثابت برابر با 15.000 تومان در محدوده نوار بزرگراه آزادگان، بزرگراه بسیج، انتهای تهرانپارس و شمال تهران،ثبت حداکثر تا 1 روز قبل از برگزاری مراسم.

 

لطفا روز و ساعت مورد نظر تحویل را در باکس توضیحات پیش از نهایی سازی سفارش یادداشت فرمایید. در صورتیکه که ایتم های دیگری به همراه بادکنک هیلومی در سفارش خود دارید، می توانید  توسط این گزینه کلیه وسایل را تحویل بگیرید. اگر محل تحویل شما خارج از محدوده ذکر شده است، لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

هماهنگی پیش از ارسال وجود ندارد 

پرداخت نقدی در محل وجود ندارد. 

 

توجه : به دلیل انکه در این نوع سفارش، روی محصول فرآیند تزریق گاز هلیوم صورت میگیرد و شکل اولیه محصول متناسب با درخواست شما تغییر میکند، عملیات پرداخت می بایست پیش از ارسال محصول صورت پذیرد. سفارش هایی که به صورت معلق در سایت ثبت شده باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

 

 

نکته در خصوص ارسال بادکنک به صورت هدیه و سورپرایز تولد: 

- با توجه به اینکه فاکتور نهایی سفارش شما همراه با محصولات ارسال می شوند و پیش از ارسال با شماره شخص گیرنده تماس گرفته خواهد شد، در صورتیکه میخواهید بادکنک ها به صورت هدیه یا سورپرایز تولد باشند، حتما در بخش توضیحات یادداشت فرمایید که سفارش به صورت هدیه یا سورپرایزی می باشد و از ارسال فاکتور اجتناب شود.